
Det er enkelt å bestille!
Se vår digitale meny, legg til det du ønsker i handlekurven og bestill! Kjøpet blir fullført først når vi aksepterer forespørselen.
Bedrifter og faktura
Virksomheter som ønsker faktura må bestille på e-post og oppgi faktura-detaljer.
Hvis du har noen spørsmål så er det naturligvis bare å ta kontakt på post@funkyfreshfoods.no
For selskap under 6 personer så kan du bestille mat fra oss gjennom vår partner Wolt
Bryllup og store arrangement
Vi elsker fest og lager gjerne et eksklusivt opplegg for akkurat dine gjester. Alt fra treretters bryllup til årskonferanser og pressefrokost.
Vi deler lokaler med DOGA som leier ut kule lokaler til møter, konferanser og fest. Ta en titt på DOGA sine nettsider hvis du ønsker leie lokaler hos oss til ditt arrangement.
Send oss en e-post med litt mer info om dine ønsker så tar vi kontakt.
Noen referanser
Equinors Årskonferanse
Vestres 70 årsjubileum
Nissan Europa billansering
Camilla Pihl Fashion
Holzweiler Agency
DNB NXT
H&M Home
Designers Saturday
ETE Supper Club hos YME
FAQ
Hvor leverer dere?
Leverings-radiusen i nettbutikken dekker postnummer 0000 -1299. Er din bestilling utenfor vårt leverings-radius så ta gjerne kontakt for et tilpasset tilbud!
Når leverer dere og hva koster frakt?
Vi kan levere alle dager i uka! Ønsker du levering utenfor vårt ordinære leveringstider så ta kontakt for et tilpasset tilbud.
kl 08 - 20 Mandag - Fredag (veiledende fraktpris kr 299,-)
kl 11 - 20 Lørdager (veiledende fraktpris kr 599,-)
kl 11 - 17 Søndager. (veiledende fraktpris kr 599,-)
Må jeg bestille online eller kan jeg bestille på e-post eller telefon?
Vi foretrekker at flest mulig benytter seg av vår online-løsning, men forstår at det ikke passer for alle av ulike årsaker. Ta kontakt så finner vi en løsning!
Hvordan skjer betaling online?
Du betaler med kort ved online-bestilling. Beløpet blir først kun reservert på din konto. Kvittering sendes ved levering da også selve trekket gjennomføres. Din kvittering for tidligere ordrer finnes inne på din profil.
Hvordan betale hvis jeg vil bestille på e-post/telefon?
Vi tilbyr faktura på e-post (PDF-vedlegg) eller EHF til bedrifter og organisasjoner. Mens slike virksomheter får mellom 10 og 30 dager betalingsfrist, ber vi ofte privatpersoner betale faktura før leveransen utføres.
Når må dere har bestillingen?
I online-bestillingen så ligger det inne en begrensing på at dere må bestille 72 timer i forkant. Ønsker du leveringen raskere så prøv våre side på WOLT eller ta kontakt så skal vi gjøre vårt beste for at løse det for deg.
Kan jeg hente maten?
Ja, velg hentetidspunkt i onlinebestillingen
Får jeg en bekreftelse?
Ja, vi sender ut bekreftelse på e-post og sms når vi har sett og akseptert din bestilling
PS: er det travelt på kjøkkenet, spesielt i helger, så kan det ta noen timer innen du får bekreftelse.
Når er siste frist for avbestilling?
Bekreftede bestillinger må avbestilles minst 36 timer i forveien.
Har du noen øvrige spørsmål? Ikke nøl med å ta kontakt.