BETINGELSEr CATERING

Åpningstider og kontakt

Vi leverer catering alle dager i uken (man-søn).

Ordrekontorets åpningstider er Mandag - Fredag 08.00 – 16.00. Tlf 97888966.

For henvendelser vedrørende utkjøring og levering utenom ordrekontorets åpningstid kan vi kontaktes på vakttelefon: 94883962

Bestilling

Vi ønsker å motta alle bestillinger tidligst mulig. Ved behov kan enklere endringer og oppdateringer gjøres frem til den faktiske bestillingsfristen. Vi besvarer alle bestillinger/forespørsler fortløpende. 

.

Minimum bestilling

Vi har et minimum på 10 personer for bestilling av catering. Minimum 10 enheter per smak/rett. Med noen få unntak, (hele kaker bland annet). Ta kontakt.

Bestilling- og endringsfrister

Ved bestilling av selskapsmenyer og større arrangementer med personell oppfordrer vi kunden til å ta kontakt tidligst mulig. Minst én uke før arrangementet.

For bestillinger hverdager er fristen klokka 09.00 tre hverdager før leveranse.

 

For bestillinger i helgen er fristen klokka 09.00 mandagen før leveranse.


 

Avbestilling og frister

For selskaper under 40 personer er fristen klokka 12.00 tre hverdager før leveranse.

For selskaper over 40 personer er fristen klokka 12.00 fem hverdager før leveranse.

Ved avbestilling etter utløpt frist men før aktuell leveringsdag faktureres 50 % av totalbeløpet.

Ved avbestilling på aktuell senere enn 2 dager faktureres 100 % av totalbeløpet. 

Priser og MVA

  • Priser står oppgitt inkl. 15% mva

Alle priser på nettsiden er inklusive 15 % MVA og eksklusive levering. Denne økes automatisk til 25 % MVA ved bestilling av personell og/eller utleieutstyr.

Direkt betaling kort / faktura

Direktbetalning: Order som legges inn via online systemet er for privatpersoner. 

Fakturere: Legg in din order manuellt med hjelp av skjemaet. Gjelder kun bedriftskunder eller etter avtale.

Vi fakturerer fortløpende etter at leveransen er fullført. En korrekt fakturaadresse med evt. referansenummer, kostnadssted eller annen merking må være avklart før leveringen har funnet sted. Vi opererer med 14 dagers betalingsfrist med mindre annet er avtalt. Ved endring/tilføying av informasjon på faktura i etterkant av at levering har skjedd tilkommer det fakturagebyr på kr 150,-eks mva på grunn av ekstra omkostninger.

Vi opererer med disse alternativene, se nedan. Husk å si ifra ved bestilling hvis du ønsker noe annat alternativ enn Faktura per e-post .

  • Standard: Faktura per e-post (PDF)

  • EHF - 16 kr i gebyr tilkommer pr. faktura.

  • Per brev/post? Admin/porto kr 50,-

Leverings betingelser

  • Levering i Oslo hverdager 07.00-17.00  kr 250,-

  • Ved levering i helgen og 17.00-07.00 på hverdager tilkommer et kvelds/morgen/helgegebyr på kr 250,- ekstre.

 

Avstandsbaserte priser for levering i Akershus hverdager 07.00-17.00, ta kontakt for pris. Legges med faktura etter avtal.

Henting av bestilling

Det er mulig å hente bestillinger på restauranten i Hausmannsgate 16 etter avtale/bestilling.

Leie av personell

 

Noen oppdrag kan kun utføres ved leie av personell. Timer for personell regnes fra avreise fra vårt kjøkken (minimum 3 timer). Ta kontakt hvis du er usikker. 

 

  • Leie av kokk: 550,- pr. time ink. mva

  • Leie av hovmester: 550,-pr. time ink. mva

  • Leie av servitør: 495,- pr. time ink. mva

Praktiske forhold ved leveranse

Vi anbefaler kjøper å sette leveringstidspunkt opp til en time før selskapet starter. Kald mat kommer ferdig anrettet på fat som kjøper beholder.


Varm mat kommer i aluminiumsformer pakket i én eller flere isoporkasser. Den holder maten varm i minst tre timer etter leveranse.


Brød til buffetmenyer kommer helt og må skjæres opp. Dette for at brødet skal holde seg friskt frem til servering. 

Engangs plast- og aluminiumsfat trenger ikke å returneres og kan kastes etter bruk.

De grønne plastkassene som leveres ved transport, isoporesker, eventuelt porselensfat og kaffe/termoser leveres tilbake til restauranten i Hausmannsgate 16 innen 3 virkedager etter levering. Alternativt bestiller kjøperen henting av returutstyr på mail eller telefon (Kr 250,- inkl. mva)

 

Informasjon om retur må avtales før leveransen er effektuert. Ekstra utkjøring utover det som er avtalt på forhånd, samt manglende og/eller skadet utstyr tilkommer sluttfaktura.

 

Det er kjøpers ansvar å kontrollere at leveransen samsvarer med ordrebekreftelsen. Ved avvik kontaktes Funky Fresh Foods umiddelbart på tel 94883962. Dette for at vi skal kunne behandle avviket fortest mulig.

 

Levereringstid og forsinkelser

Vi leverer bestillingen innen avtalt leveringstid. Ved behov kan vi levere opp til én time tidligere. Ved forsinkelser kan kjøper kreve avslag:

45 min til 1 time forsinket -10 % på totalbeløpet

Utover en time forsinket -20 %. på totalbeløpet

 

Forsinkelser forårsaket av unormale trafikksituasjoner, vanskelige værforhold eller feilaktig/manglende leveringsadresse, telefonnummer etc. ansees som Force majeure og avslag kan ikke kreves.

ADRESSE

Hausmanns gate 16

0182, Oslo - Norge
c/o DOGA

org.nr: 
813802112

KONTAKT

+(47) 97 88 89 66
post@funkyfreshfoods.no

FØLG oss
CAFÉ

Søndag - Onsdag:  11 - 20
Torsdag - Lørdag:     11 - 22

Husk:

Kjøkkenet stenger 1 time før.  

KONTOR

Man - Fre:  09 - 16*
*Henvendelser besvares sporadisk utover disse tidene eller i henhold til avtale.